Airbnb – prześwietlamy serwis, dzięki którym przeżyjecie niesamowite atrakcje. Czy warto skorzystać? Wasze opinie

Samodzielne znalezienie noclegu poza granicami własnego kraju czasem bywa bardzo problematyczne. Naturalnie na całym świecie można korzystać po prostu z oferty hotelowej, ale jak wiadomo ceny nocowania w hotelu potrafią być bardzo wysokie, nie zadowalając każdej osoby.

To właśnie z tego powodu portal internetowy Airbnb cieszy się tak dużą popularnością na świecie, umożliwiając łatwe wyszukanie tańszych noclegów w różnych zakątkach naszego świata. Sprawdźmy w takim razie na czym polega działanie serwisu i czego możemy od niego oczekiwać.

Zacznijmy od krótkiego opisu serwisu Airbnb

Wybrane atrakcje ze strony Airbnb

Airbnb zrodził się w głowie jego właściciela w 2008 roku, kiedy to również zaczął już w pełni funkcjonować. Idea portalu jest stosunkowo prosta, gdyż zakłada łączenie ze sobą turystów z osobami oraz firmami posiadającymi miejsca noclegowe na całym świecie.

W dużym skrócie można więc nazwać stronę portalem ogłoszeniowym, choć bardzo mocno rozbudowanym, bezpiecznym i nakierowanym tylko i wyłącznie na turystykę. Z jednej strony portal umożliwia więc osobom oferującym miejsca noclegowe na zamieszczanie własnych ogłoszeń.

Te są odpowiednio skatalogowane w serwisie, przez co użytkownik może łatwo odszukać oferty poprzez sprawdzanie konkretnych lokalizacji na świecie. Z drugiej strony z portalu korzystają oczywiście sami turyści, którzy przeglądając oferty noclegowe mogą wybierać coś idealnego dla siebie, sortując chociażby wszystko pod kątem ceny.

Portal nie tylko oferuje bardzo rozbudowaną bazę noclegową, ale dodatkowo także daje gwarancję bezpieczeństwa. Oferty najbezpieczniejsze to bowiem te, które posiadają status zweryfikowanych. Oznacza to, że konkretne miejsce noclegowe naprawdę istnieje, zostało to sprawdzone i osoba dokonująca rezerwacji nie wysyła swoich pieniędzy w kosmos, doświadczając poważnego zawodu na miejscu, już po przyjechaniu.

Airbnb reklamuje się jednak nie tylko jako portal stanowiący swoisty most pomiędzy właścicielami miejsc noclegowych na całym świecie, a turystami. Każdy może tutaj bowiem zamieszczać własne oferty różnych atrakcji turystycznych oraz ważnych wydarzeń. Baza powiększana jest także o wiele zabytków, w tym chociażby zamków, które są warte odwiedzenia.

Dzięki temu użytkownicy serwisu Airbnb mogą nie tylko szybko znaleźć oraz zarezerwować sobie nocleg w różnych zakątkach świata, ale także zaplanować urlop i na pewno od razu zarezerwować miejsca na wydarzenia godne zobaczenia już na miejscu.

Sposób działania serwisu opiera się na kilku prostych krokach

Kompas nie będzie potrzebny

Portal internetowy Airbnb bardzo mocno chwali się za niezwykle prosty system wyszukiwania miejsc noclegowych oraz samej rezerwacji, która ma być odpowiednio zabezpieczona. Nie da się ukryć faktu, że dużym ułatwieniem jest tutaj możliwość skorzystania z prostej wyszukiwarki, w której po wpisaniu terminu wyjazdu, liczby osób oraz miejsca docelowego można po kilku chwilach dostać pełną listę ofert noclegowych, ale i atrakcji turystycznych, ze wskazanej lokalizacji. Później proces rezerwacji przebiega już w sposób naprawdę intuicyjny, mieszcząc się w kilku krokach:

  • po wybraniu konkretnej oferty noclegowej i zapoznania się z jej szczegółami można wysłać do właściciela noclegu wiadomość o chęci zakwaterowania w konkretnym terminie,
  • kiedy wiadomość zostanie wysłana właściciel po jej odebraniu sprawdza dostępne miejsca i jeśli te są dostępne to umożliwia dokonanie rezerwacji we wskazanym wcześniej terminie,
  • po potwierdzeniu możliwości rezerwacji przechodzi się do zakładki z płatnościami. Tam bardzo dokładnie wyświetlone są wszystkie koszty związane z noclegiem, w tym informacja o niewielkiej prowizji pobieranej przez sam serwis,
  • do rezerwacji i jej opłacenia potrzebne jest posiadanie konta użytkownika w serwisie Airbnb. Dzięki temu każda dokonana rezerwacja i transakcja finansowa jest rejestrowana, co ma cały proces czynić bardziej bezpiecznym,
  • po dokonaniu rezerwacji oraz jej opłaceniu obie strony mają jeszcze możliwość anulowania całego procesu i zwrotu pieniędzy.

Nie da się ukryć tego, że korzystanie z portalu naprawdę jest proste i podobne kroki rezerwacyjne należy wykonać w przypadku wszelkich atrakcji turystycznych oraz wydarzeń. Najbezpieczniej jest oczywiście zdecydowanie korzystać z ofert zweryfikowanych, nawet jeśli są one odrobinę droższe. Proces rezerwacji jest tutaj również o tyle wygodny, że w dużej mierze niwelowana jest bariera językowa.

Większość ofert zamieszczana jest w języku angielskim, można łatwo je zrozumieć i tym samym nie mieć nieprzyjemniej niespodzianki po przyjeździe na miejsce, bo czegoś nie zrozumieliśmy.

Nie wiesz gdzie jechać? Sprawdź przykłady ciekawych miejsc na urlop

Lataj w różne strony świata z AIRBNB

Bardzo ciekawe jest to, że portal Airbnb mocno skupia się na tworzeniu dla swoich użytkowników wartościowych propozycji dla spędzenia kilku wolnych dni gdzieś w pięknych krajach naszego świata. Istnieje chociażby cała zakładka prezentująca najpopularniejsze cele wypoczynku pośród osób korzystających z usług serwisu.

Dobrym przykładem jest tutaj chociażby wyjazd do słonecznej Florencji, który jest polecany przez serwis. Nawet nie mając zielonego pojęcia o tym regionie, dzięki możliwościom serwisu, szybko dowiemy się co warto tam zobaczyć i co można tam robić.

I tak chociażby we Florencji można zapisać się na malownicze wycieczki rowerowe po regionie, wybrać się na warsztaty z lokalnej kuchni czy skorzystać ze specjalnych zajęć organizowanych na miejscu, które pokażą w jaki sposób poznawać otaczające nas zapachy, chociażby perfum. Mało przykładów?

Kiedy i Ty polecisz na swoje wymarzone wakacje?

W takim razie może krótka wycieczka do Tokio, która także jest polecana przez serwis Airbnb. Tutaj możemy na przykład zapisać się na zajęcia z prawdziwymi samurajami, nauczyć się przygotowywania oryginalnego sushi czy spędzić miło czas na nauce surfingu. Oprócz tego wszystkiego będziemy mogli oczywiście bardzo szybko i łatwo odnaleźć w tym miejscu nocleg, korzystając oczywiście z bazy znajdującej się na stronie.

To naturalnie tylko dwa z setek przykładów możliwości oferowanych przez portal. Dzięki nim w naprawdę krótkim czasie każdy jest w stanie zaplanować wakacje czy weekend swoich marzeń.

Airbnb gwarantuje bezpieczne płatności

Wspominaliśmy już po drodze co nieco o bezpieczeństwie gwarantowanym przez serwis. Warto zebrać więc wszystkie fakty i sprawdzić w jaki konkretnie sposób portal zabezpiecza swoich użytkowników.

Rezerwując sobie miejsca noclegowe, czy dla różnych atrakcji turystycznych, oczywiście będziemy poproszeni o dokonanie stosownej płatności. Serwis Airbnb gwarantuje tutaj wysoki poziom bezpieczeństwa poprzez odpowiednio szyfrowane transakcje finansowe.

Niezwykle ważne jest jednak to, że transakcje odbywają się za pośrednictwem samego serwisu, a więc wszystko jest odpowiednio rejestrowane. Serwis także samodzielnie zajmuje się weryfikowaniem ofert wstawianych na stronę. To między innymi z tego powodu portal cieszy się tak dużym zaufaniem, które stale rośnie.

Czy warto skorzystać z oferty Airbnb?

Korzystanie z portalu Airbnb może być ciekawą opcją zarówno przy krótkich wyjazdach weekendowych, jak i przy naprawdę długich urlopach. Nie musimy oczywiście korzystać z oferowanych przez serwis atrakcji turystycznych, ale na pewno warto zapoznać się z prezentowanymi miejscami noclegowymi. Istnieje duża szansa na to, że uda nam się znaleźć wygodne miejsce noclegowe, w malowniczej okolicy i za bardzo przystępne pieniądze. Ostateczna decyzja zawsze należy jednak do Was.

Click to rate this post!
[Total: 37 Average: 2.9]

Airbnb - opinie z forum:

  1. maly_t pisze:

    ile prawdy jest w tych ofertach noclegowych ludzie???? Czy na pewno jak rezerwuję konkretny nocleg to po przyjeździe nie zastanę tam jakiejś rudery albo prywatnego domu, gdzie nikt nie będzie wiedział o co mi chodzi?

    1. Anonim pisze:

      Dlatego wybieraj oferty osób ze zweryfikowanym ID. Często tez zdjęcia mieszkań są zweryfikowane przez agentów AirBnB.

    2. Anonim pisze:

      Jestem gospodarzem, ale często też korzystałam z bazy jako gość. Na około 10 noclegów tylko raz natknęłam się na totalne nieporozumienie – mieszkanie śmierdziało, lodówka wręcz capiła, a na koniec, gdy chcieliśmy, jak zwykle, pomóc gospodarzowi i zdjęliśmy pościel, zobaczyliśmy obsikane materace. Ale to tak totalnie obsikane, zaschnięte plamy na całej powierzchni. Co dostaliśmy w zamian za recenzję, negatywną oczywiście? Odpowiedź gospodarza, że to my zostawiliśmy mieszkanie w takim stanie. Korespondencja z serwisem niczego nie wniosła, bo „nie ingerują w wystawione opinie”.

  2. viku5 pisze:

    czy serwis liczy sobie jakieś prowizje za wykonywane rezerwacje??? Dajcie w ogóle znać jakie macie doświadczenia związane z korzystaniem ze strony. Warto się na to pisać czy nie bardzo??

  3. Anonim pisze:

    serio warto korzystać z takich serwisów? nie ma problemu tam na miejscu? jak airbnb załatwia ewentualne reklamacje?

    1. Anonim pisze:

      Jesli jestes gościem a nie gospodarzem to zostaje ci tylko strzelic sobie w leb bo tak cie wyobracaja ze zostanieszz palcem w dup.. bez noclegu na drugim koncu kraju i zablokowanymi srodkami na koncie wiec nawet nie bedziesz mial mozliwosci zabookowac normalnego hotelu a wszystko przez gospodarza ktory moze cie wyrzucic w kazdej chwili bez najmniejszego twojego błędu za drzwi

    2. Anonim pisze:

      Tra-gi-cznie! Na moim profilu, a jestem też gospodarzem, do dzisiaj wisi komentarz osoby, która stwierdziła, że to ja zasikałam jej materace. Serwis ma to w nosie, bo nie ingeruje w opinie i na nic zdjęcia, które zrobiłam na miejscu i przesłałam. Porażka.

  4. Anonim pisze:

    dziekiii za kod zniżkowy na 100 zł!!! 😉 działa

  5. Anonim pisze:

    jak sprawdzić czy ogłoszenie jest prawdziwe? ponieważ Pani od której chcieliśmy wynająć dom chciała płatność z góry i na swoje konto (poza portalem) Czy można ją prześwietlić

    1. Anonim pisze:

      Nie rob tego. Płac tylko za posrednictwem Airbnb

    2. Anonim pisze:

      Nigdy tego nie rób,Airbnb przekazuje gospodarzom pieniądze dopiero 24h po przyjeździe gosci.Wiec jest bezpiecznie.Czytaj opinie

  6. Anonim pisze:

    Witam nie posiadam kart kredytowych ,zawsze posługuję się tylko gotówką jak w takiej sytuacji mogę opłacić rezerwację???

    1. Anonim pisze:

      Przez pocztę można wygodnie zrobić przelew

  7. Anonim pisze:

    Zaczynam nabierać wątpliwość w działanie wynajmu mieszkań ciągle dostaję komunikaty które nie mają uzasadnienia z rzeczywistością

    Zdjęcie Twojego dokumentu tożsamości jest złej jakości.

    Wygląda na to, że Twój dokument tożsamości jest nieważny.

    Wygląda na to, że zdjęcie Twojego dowodu osobistego jest czarno-białe.
    itp.
    Na wysłane maile nie otrzymałem żadnej odpowiedzi

    1. Anonim pisze:

      Ostrzegam ! ja przelałam pieniadze i od 5 dni sie z Nimi bujam ,poniewaz nie widza rezerwacji .Porażka ! Poza tym zdjęcia dokumentów przy RODO sa mocno watpliwe

  8. Anonim pisze:

    Jadąc do Włoch i wracając, skorzystałam z noclegu w Soyen u Frau Nicole. Niestety nie wiem, czy okolica jest godna uwagi, ale nocleg był naprawdę wspaniały. Gorąco polecam!

  9. Anonim pisze:

    Wszystko było fajnie dopóki nie pojawił się problem a tu z airbnb zero kontaktu! Zarezerwowaliśmy nocleg przed samym wyjazdem, nocleg typu „natychmiastowa rezerwacja”. Postanowilismy zapłacić już w drodze. Tu wystąpił błąd aplikacji. Pobrało pieniądze z kuponu jaki mieliśmy, nocleg nie był już dostępny, natomiast my nie dostaliśmy żadnych danych miejsca zameldowania Dwie godziny szukaliśmy tego miejsca, udało nam się bezpośrednio skontaktować z gospodarzem, ale musieliśmy mu zapłacić. Tydzień minął od powrotu a z airbnb kontaktu wciąż brak. Odradzam takiego pośrednika!!

  10. Anonim pisze:

    Nie polecam tego serwisu. Jeden nocleg zamówiliśmy, pozostając parę dni bez odpowiedzi. Odmówiono nam na dwa dni przed. Chcąc dać szansę zarezerwowaliśmy kolejny, opłacając go. Wszystko niby fajnie. Na 8 godzin przed zameldowaniem dostaliśmy odpowiedź, że gospodarz nie może nas przyjąć i zwraca całkowite koszty. Kasa zamrożona, kiedy będzie nie wiadomo, a my w podróży. Nawet nie można dać negatywnych komentarzy. Porażka. Nigdy więcej.

  11. Anonim pisze:

    Zarezerwowałem pokój przez serwis airbnb 2 godziny przed przyjazdem, dostałem adres gospodarza ale bez dokładnego numeru mieszkania i tylko numer telefonu. Oczywiście numer wyłączony można było się nagrać na sekretarkę, po przyjeździe na miejsce nie mogłem się dostać do mieszkania bo nikt żadnych wskazówek nie wysłał, gospodarz nie odpowiadał, noc spędziłem w samochodzie zero kontaktu z serwisem tylko w języku angielskim. Zrobiłem odwołanie rezerwcji i reklamacje, przyslali mi że reklamacji nie uwzględniają ze względu na warunki jakie miał gospodarz w swoim zameldowaniu, a miał takie że cytuje luźne warunki wymeldowania w ciągu 48 godzin bez żadnych kosztów.

  12. Anonim pisze:

    ostrzegam, dostaje teraz takie SMS a airbnb umywa ręce:
    Jak w porzadku to w porzadku. Co to za opinia czlowieku? Nikt nigdy do gosci nie jezdzi. Ty myslisz, ze wokol cb sie swiat kreci? Ze do bachorow i jasnie pana bedzie sie klucze jezdzilo przywoci zebys swoim marnym okiem ocenil mieszkanie?
    Pseudo mieszkanie na podleśnej w Warszawie.

  13. Anonim pisze:

    Jestem zarówno gospodarzem jak i często gościem na airbnb. Dziwię się tym negatywnym komentarzom, ale kładę to na karb nieświadomości i niestety -lenistwa wielu turystów. W ofertach airbnb dokładnie, lub może trochę mniej dokładnie, ale zawsze są opisane warunki, w ktorych przyjdzie nam zamieszkać, razem ze zdjęciami mieszkan/pokojów, no i trzeba sobie wszystko przeczytać, ze zrozumieniem. Warunki płatności i ewentualnych zwrotów również są opisane. Jako gospodarz od 2018 roku twierdzę, że nigdy airbnb mnie nie oszukało. Nigdy też nie miałem takich zgłoszeń od moich klientów. A ludzie są różni, niektórzy rzeczywiście nie rozumieją tej oferty- za minimalne pieniądze oczekują czasem warunków jak w Marriocie i czerwonych dywanów ;). Zamawianie miejsca na dwie godziny przed przybyciem nawet dla hotelu stanowi problem, co dopiero dla ludzi, ktorzy chodzą jak wszyscy do pracy i pokoje wynajmują okazyjnie. Każdy kim ma dwa końce – ja jestem z airbnb zadowolony i wszystkim go będę polecał.

    1. Anonim pisze:

      W te wakacje zostalismy dwukrotnie „wystawieni”. Po poprawnej rezerwacji, otrzymaniu wszystkich danych i oplaceniu mieszkania na 5 dni z góry w dniu przyjazdu okazalo się, ze mieszkanie zostalo wynajęte komuś innemu. Zostaliśmy w Gdańsku bez noclegu o 21 czteroosobową rodziną z psem. Dokonaliśmy szybkiej rezerwacji z opcją „natychmiastowa bez potwierdzania” czy jakoś tak i znów zapłaciliśmy. Tym razem okazalo się, że pani zapomniała zdjąć juz nieaktualnego ogłoszenia i ofera jest nieaktualna. Zaproponowała alternatywne mieszkanie od nastepnego dnia. Za wygodne mieszkanie z kuchnią i możliwością samodzielnego sporządzania posiłków dostalismy pokój pseudo hotelowy bez kuchni, lodówki, krzeseł, a nawet nez kosza na śmieci. Zupelny brak możliwości wlasnego taniego żywienia. Jak nam pani przez telefon proponowala to mieszkanie to nawet sie nie zająknęła o roznicach. Planując tanie wakacje skończyliśmy na „luksusie” na ktory nas nie stać. Pełne zywienie w gdańskich lokalach mocno nadszarpnęło nasz budżet. Reklamacja zlozona do airbnb na razie pozostała bez odpowiedzi. Raczej w przyszlosci nie odważę sie korzystać z airbnb

    2. Tatiana pisze:

      Witam jestem „świezym” gospodarzem mam problem z uzyskaniem płatności od Airbnb. Problem z weryfikacją konta czy spotkałeś się z czymś takim?

  14. Anonim pisze:

    Nie kumam tych negatywnych opinii. Jak wybieracie nie wiadomo co bez zdjec, bez opinii a potem sie dziwicie ze sa problemy. Wystarczy czytac opinie, oraz patrzec ilosc opinii. Jezeli ktos ma same pozytywy i 100 opinii to jest małe prawdopodobienstwo ze bedzie jakas nie miła niespodzianka. A ceny jak i czasem jakość i atmosfera lepsze niz w hotelu. Do tego jakiś kupon. Ostatnio rezerwowalem na 2 dni. Babka odebrała mnie z lotniska a potem mnie jeszcze zawiozła na powrocie na lotnisko.

  15. Anonim pisze:

    A ja nie moge się zarejestrować i zalogować zupełnie nie rozumiem o co chodzi!! Każde hasło jest niewłasciwe i trzeba otrzymać link do utworzenia kolejnego hasła!Never ending story!!Zmarnowalam kupe czasu ,mieszkanie stoi wolne a ja ćwiczę nie konczace się logowanie; nadmieniam,ze nie zamierzam się logowac przez Facebooka. Mankamentem tego jest brak JAKIGOKOLWIEK KONTAKTU,co nie wrozy dobrze w kwestii współpracy.

  16. Anonim pisze:

    Najgorszy portal z jakim mogłam mieć doczynienia! Zerowa obsługa klienta, od kilku dni próbuje się z nimi skontaktować i nikt nie odpowiada ani na wiadomości ani na telefony. Mieszkania w porządku ale teraz trafiłam na sytuacje że gospodarz przyjął moja rezerwacje i pieniądze po czym poinformował że nie ma dla mnie tego apartamentu i proponuje mi jakoś pokój za te same pieniądze. Ogólnie to brzmi jak żart. Nie zgodziłam się i poprosiłam o bezpłatna anulacje. Dostałam odpowiedz że oczywiście się zgadza. Wysłałam informacje zwrotna po czym do tej pory ani pieniędzy ani pobytu! Za coś takiego walczyłam o 100% zwrotu i taki powinien być. A oni proponowali mi 100zl !!!! Nie polecam.

  17. Anonim pisze:

    Wprowadzanie klientów w błąd!!!
    Rezerwowałem nocleg – na rachunku opłata serwisowa 494PLN, trochę dużo, ale ok. Właściciel podniósł opłatę za nocleg – zgodziłem się, zrobiłem dopłatę. Na rachunku nic oprócz kwoty dopłaty. Teraz jestem ze względu na covid’owe problemy zawodowe odwołać rezerwację. I co? Regulamin anulowania mówił o utracie opłaty serwisowej. No to ciach odwołuję, i zdziwienie, ponieważ opłata serwisowa to nie 494 a 724PLN. Pytam więc airbnb co i jak, a oni na to, że zwiększając kwotę rezerwacji opłata serwisowa automatycznie uległa zwiększeniu. Ja na to, że na żadnym rachunku otrzymanym nie ma wzmianki o zwiększonej opłacie serwisowej. Ale tu się rozmowa urywa, uważają, że mi już wytłumaczyli. Bez odpowiedzi i wyjaśnień, chęci ugody, etc. Bez możliwości telefonu wszystko przez ich portal. Najmądrzejsi i …. Nigdy więcej i odradzam innym.

    Jeśli ktoś chce dokładniejsze info, proszę pisać.

  18. Anonim pisze:

    Nie polecam.Gospodarz 2 miesiące przed przyjazdem zmienił warunki umowy ,zmniejszył powierzchnię mieszkalną,zamknął jacuzzi i saunę.Chciałem anulować umowę,z gospodarzem zero kontaktu,obsługa początkowo zapewniła mnie,że otrzymam zwrot kosztów ,a po 3 tygodniach zaczęła wysyłać sprzeczne komunikaty-generalnie spróbuj dogadać się z gospodarzem.Nigdy więcej AIRBNB

  19. Anonim pisze:

    Nie jest to uczciwy portal. Skorzystałam parę razy i bywało różnie. Bywało, że wszystko ok, ale mam też negatywne doświadczenia. Pieniądze pobrane, gospodarz się nie odzywa, nie potwierdza rezerwacji, pieniędzy nie ma, nie wiadomo czy rezerwować coś innego, a kwota nie mała. Zwrot przy anulowaniu w ciągu 15 dni, to naprawdę mało uczciwe posunięcie.

  20. Anonim pisze:

    Witam, mam pytanie odnośnie portalu. Razem z chłopakiem szukalismy mieszkania do wynajęcia i natknęliśmy się na ogłoszenie jeden Pani… Napisała, że będziemy wynajmować mieszkanie przez tnę portal tylko przez miesiąc, po miesiącu będziemy przelewać pieniądze bezpośrednio na jej konto i podpiszemy umowy na dlugy okres czasu.
    Czy jest to możliwe, boimy się żeby nie okazało się że to nie prawda. Pani na portalu ma dobre opinie

  21. Anonim pisze:

    Szukać gospodarzy z opiniami, zweryfikowanych, najlepiej firmy. Jak gospodarz ma Superhost to raczej małe szanse na „przypał” bo strasznie ciężko dostać Superhost-a i strasznie ciężko go utrzymać. Inna sprawa jak zaczniecie wojnę z kimś i ktoś Wam jako gościom da negatywa to wtedy liczcie się z tym, że kolejny gospodarz może Was nie chcieć. Jako gospodarze mieliśmy taki przypadek, że ktoś zarezerwował 2 godziny przed przyjazdem rezerwacja natychmiastowa i sprawdziliśmy kto to a tam dwa negatywy jeden z opisem, że jakieś imprezy z narkotykami szybki telefon do AiRBnB, że nie chcemy gościa bo się obawiamy o lokal oni sprawdzili kto to i anulacja rezerwacji bez konsekwencji dla nas. Na AirBnb trzeba być człowiekiem a nie zwierzęciem jak wy komuś będziecie wystawiać negatywy tak bez powodu to karma wróci. Mieliśmy też klienta który nam wystawiał zawsze 4 gwiazdki i regularnie przyjeżdżał bo był zadowolony po którejś rezerwacji zaczęliśmy mu odmawiać bo to nam groziło utratą wspomnianego Superhosta…..

    1. Koliber pisze:

      Szukam kontaktu z gospodarzami i trafiłem na Twój wpis. Mam problem z gościem, nigdy nie miałem takiej sytuacji ale, gość się zameldował o po godzinie pisze ze kurz, ludzki włos i że anuluje.wyslalem pytanie by przesłał więcej szczegółów ale bez odpowiedzi.widze ze wystawił komentarz domyślam się jaki.A dodam że po sprawdzeniu i nie znalezieniu mankamentów godzinie inny gość je zarezerwował i był zadowolony.
      Nie wiem czy da się jakoś sytuację załatwić

  22. Anonim pisze:

    Porażka!!!! Numer do kontaktu w Polsce nie działa!!! Zgłasza się automat w języku angielskim. Wsparcie mailowe działa na zasadzie gadała d… z panem(po angielsku), odsyłają do gospodarza, który nie odpisuje na maile. To moja ostatnia rezerwacja.

  23. Wioleta pisze:

    A tak wygląda współpraca z airbnb. Może to nie jest współpraca.
    Obsługa klienta Airbnb
    12:39
    Cześć Wioleta, jak możemy Ci pomóc? Zadamy Ci kilka pytań, a następnie połączymy Cię z członkiem naszego zespołu pomocy.
    Czy możesz w kilku zdaniach opisać problem? Dzięki temu nasz zespół będzie mógł lepiej zrozumieć sytuację.

    Nie podawaj danych wrażliwych takich jak numery kart kredytowych.

    Wybierz, aby otworzyć profil użytkownika dla: Wioleta

    Wioleta
    12:40
    zapłaciłam za mieszkanie, które okazało się, że jest w tym terminie zarezerwowane
    Wiadomość od: Obsługa klienta Airbnb
    Obsługa klienta Airbnb
    12:40
    Dziękujemy. Teraz wybierz temat, który najlepiej pasuje do Twojej sytuacji. Dzięki temu będziemy mogli skierować Twoją sprawę do odpowiedniego zespołu.

    Potwierdzanie statusu rezerwacji

    Wybierz, aby otworzyć profil użytkownika dla: Wioleta

    Wioleta
    12:40
    Potwierdzanie statusu rezerwacji
    Wiadomość od: Obsługa klienta Airbnb
    Obsługa klienta Airbnb
    12:40
    Dziękujemy. Zanim Cię połączymy, daj nam znać, czy ta informacja pomogła Ci rozwiązać problem.
    W którym momencie płacisz za rezerwację
    Czas różni się w zależności od rodzaju dokonywanej rezerwacji i lokalizacji miejsca na pobyt.
    Dowiedz się więcej
    Jeśli nie możesz skontaktować się ze swoim gospodarzem
    Kiedy Twoja rezerwacja zostanie potwierdzona, numer telefonu i adres e-mail gospodarza będą dostępne w wątku wiadomości dotyczącym Twojej podróży.
    Dowiedz się więcej

    Zobacz inne artykuły

    Nie, potrzebuję porozmawiać z pracownikiem obsługi klienta

    Wybierz, aby otworzyć profil użytkownika dla: Wioleta

    Wioleta
    12:41
    Nie, potrzebuję porozmawiać z pracownikiem obsługi klienta
    Wiadomość od: Obsługa klienta Airbnb
    Obsługa klienta Airbnb
    12:41
    Jak chcesz się z nami skontaktować?

    Wybierz formę kontaktu

    Wybierz, aby otworzyć profil użytkownika dla: Wioleta

    Wioleta
    12:41
    Zadzwoń do nas
    Wiadomość od: Obsługa klienta Airbnb
    Obsługa klienta Airbnb
    12:41
    OK, oto nasz numer. Twój rozmówca będzie miał dostęp do wszystkich podanych przez Ciebie informacji, ale możesz dodać coś jeszcze w trakcie oczekiwania na połączenie.
    Jeśli opuścisz ten wątek wiadomości, możesz do niego wrócić ze skrzynki odbiorczej Airbnb.
    Zadzwoń pod numer: +48 22 30 72 000

    Wybierz, aby otworzyć profil użytkownika dla: Wioleta

    Wioleta
    12:42
    ale ten numer odpowiada w języku angielskim
    potrzebuję polskiego kontaktu
    Wiadomość od: Airbnb Support
    Airbnb Support
    13:38
    Cześć Wioleta,

    Nazywam się Daniela i właśnie otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie do działu pomocy. Czy możesz przesłać anulowany kod rezerwacji? Niestety w tej chwili nie mamy agenta mówiącego po polsku, a ja pomogę Ci w języku angielskim, korzystając z narzędzia tłumaczeniowego w języku polskim.

    ——————————-

    Hi Wioleta,

    My name is Daniela and I have just received your support ticket. Can you please provide the cancelled reservation code ? Unfortunately we don’t have a polish speaking agent at the moment, I will assist you in English using a translation tool in Polish.

    Wybierz, aby otworzyć profil użytkownika dla: Wioleta

    Wioleta
    14:32
    Hi Daniela. If I cancel my booking, will I be charged for it?

    Wybierz, aby otworzyć profil użytkownika dla: Wioleta

    Wioleta
    14:38
    This is my …….. booking reference. After paying the money, I was immediately informed by the owner of the apartment that the apartment was reserved within this period. However, this information was not on the airbnb website when I made the booking, the apartment was vacant on that date. The owner of the premises did not have time to mark it? he says so.

    Wybierz, aby otworzyć profil użytkownika dla: Wioleta

    Wioleta
    14:50
    Such situations are unacceptable. From 4 p.m. I have nowhere to go. I have no money in my account. The regulations contain information that if I cancel the booking, I will bear the costs.
    Please, the owner of the apartment who is to blame for the whole situation should cancel the reservation. This is not acceptable. I am asking for a full refund and absolutely posting on the airbnb website information about this lady’s misconduct.
    Pragnę również nadmienić, że kontakt z Państwem jest również bardzo urudniony. Prosze o zrozumienie mojej sytuacji. Nie mam sie gdzie podziać, a propozycja z airbnb żebym pozyczyła pieniądze z banku, od koleżanki lub gdziekolwiek inna jest nieprofesjonalna.
    I would also like to mention that contact with you is also very difficult. Please understand my situation. I have nowhere to go, and the offer from airbnb to borrow money from a bank, from a friend or anywhere else is unprofessional.
    I will not cancel this reservation, let the owner of the town do it and immediately transfer the money to my account (if there is no bank account or a friend who is surely in Bolinia). Please also contact the airbnb Ambassador, a decision-making person.
    Wiadomość od: Airbnb Support
    Airbnb Support
    14:57
    Proszę, rzucę okiem, nic nie rób.

    ——————————-

    Please let me have a look, please don’t do anything.

    Wybierz, aby otworzyć profil użytkownika dla: Wioleta

    Wioleta
    14:58
    Ok,
    Wiadomość od: Airbnb Support
    Airbnb Support
    14:59
    Czy na pewno chodzi o tę rezerwację? …………………————————–

    Are you sure it is about this reservation? …….. I give you a call? Can you speak English?
    Can you please respond? The reservation code which you provided has different guest and it is cancelled by administration

    Wybierz, aby otworzyć profil użytkownika dla: Wioleta

    Wioleta
    15:07
    This booking code has another guest, this is my daughter. She speaks great English, so please call her ………… I am writing on her behalf because she is distraught and does not know what to do with herself
    Wiadomość od: Airbnb Support
    Airbnb Support
    15:10
    Poproś swoją córeczkę o kontakt lub telefon z obsługą klienta . Nie jestem w stanie podać żadnych informacji, jeśli rezerwacja nie jest związana z Twoim kontem. Robimy to ze względów bezpieczeństwa.

    Dziękujemy za skontaktowanie się z zespołem obsługi społeczności Airbnb. Jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: http://www.airbnb.com/help

    Pozdrawiamy,

    Daniela

    ——————————-

    Please ask your daughter to contact or call support . I am not able to provide any information if a reservation is not related to your account. We are doing this for security reasons.

    Thank you for reaching out to Airbnb Community Support Team, we are here for you whenever you need us at: http://www.airbnb.com/help

    Best,

    Daniela
    Wiadomość od: Obsługa klienta Airbnb
    Obsługa klienta Airbnb
    15:11
    Czy nadal potrzebujesz pomocy?

    Tak, nadal potrzebuję pomocy.

    Wybierz, aby otworzyć profil użytkownika dla: Wioleta

    Wioleta
    15:13
    Tak, nadal potrzebuję pomocy.
    Wiadomość od Airbnb
    Przekazaliśmy Twoją sprawę zespołowi, który będzie mógł zapewnić Ci lepszą pomoc.

    Wybierz, aby otworzyć profil użytkownika dla: Wioleta

    Wioleta
    15:14
    Proszę zadzwoń do mojej córki ……..
    Wiadomość od: Airbnb Support
    Airbnb Support
    15:16
    Please understand that I am not able to call another person regarding another reservation. To assist you as soon as possible please ask you daughter to contact us from her account.

    Thank you for understanding!

    Daniela
    Pamiętaj, że nie jestem w stanie zadzwonić do innej osoby w sprawie innej rezerwacji. Aby jak najszybciej udzielić Ci pomocy, poproś córkę o kontakt z jej konta.

    Dziękujemy za zrozumienie!

    Daniela

    ——————————-

    Please understand that I am not able to call another person regarding another reservation. To assist you as soon as possible please ask you daughter to contact us from her account.

    Thank you for understanding!

    Daniela

    Wybierz, aby otworzyć profil użytkownika dla: Wioleta

    Wioleta
    15:22
    To bardzo Cię proszę podaj mi numer telefonu do ambasadora airbnb
    To jest chyba legalne, piszę ze swojego konta i proszę o numer telefonu
    do ambasadora
    Korzystam z Waszych usług więc chyba jest to mozliwe? Jak sadzisz?
    Wiadomość od: Airbnb Support
    Airbnb Support
    15:26
    Oczywiście, proszę o chwilę.

    ——————————-

    Of course, one moment please.
    Please advice your daughter to contact Support using her phone number : +48 223072000

    Wybierz, aby otworzyć profil użytkownika dla: Wioleta

    Wioleta
    15:28
    O nie, to numer podany na stronie, proszę, to żart?
    Poprosze o numer kogoś, kto jest kompetentny w załatwieniu tej sytuacji
    Tam już dzwoniłyśmy
    Wiadomość od: Airbnb Support
    Airbnb Support
    15:30
    Can I give you a call and explain? Do you speak English?

    Wybierz, aby otworzyć profil użytkownika dla: Wioleta

    Wioleta
    15:33
    Nie, nie mówę po angielsku na tyle aby wyjaśnić tą sytuację. Dlatego, proszę jeszcze raz zadzwoń do mojej córki. Mówi mama. No, nie przypuszczałam, że w przypadku oszustwa, bo tak to trzeba nazwać, nie jesteście w stanie podać kontaktu osoby decyzyjnej
    Wiadomość od: Airbnb Support
    Airbnb Support
    15:35
    Wioleta I am sending instructions how not to waste time and advice the account holder- your daughter to contact support to assist as much as possible with the issued reservation.
    Please be informed that we are not able, technically to access a different account for security reasons, that’s why I am asking you to let your daughter to contact us from her account to solve the issue as soon as possible. I would love to do more, that’s why I am sending the correct instructions to follow in order to solve your problem as soon as possible.
    Wioleta wysyłam instrukcje, jak nie tracić czasu i doradzać właścicielowi konta – Twojej córce, aby skontaktowała się z obsługą klienta w najszerszym możliwym zakresie.
    Informujemy, że ze względów bezpieczeństwa nie jesteśmy w stanie uzyskać dostępu do innego konta, dlatego proszę Twoją córeczkę o jak najszybszy kontakt z nami w celu rozwiązania problemu. Chętnie postaram się zrobić więcej, dlatego wysyłam Ci poprawne instrukcje, aby jak najszybciej rozwiązać Twój problem.

    ——————————-

    Wioleta I am sending instructions how not to waste time and advice the account holder- your daughter to contact support to assist as much as possible with the issued reservation.
    Please be informed that we are not able, technically to access a different account for security reasons, that’s why I am asking you to let your daughter to contact us from her account to solve the issue as soon as possible. I would love to do more, that’s why I am sending the correct instructions to follow in order to solve your problem as soon as possible.

    Wybierz, aby otworzyć profil użytkownika dla: Wioleta

    Wioleta
    15:36
    Moja córka kontaktowała się z wami, ze swojego konta i uzyskała informację, że zwrot poniesionych kosztów nastąpi w ciągu 5-15 dni. Rozumiesz, ze my nie mamy więcej pieniedzy
    Nie wysyłaj do mnie instrukcji
    To nie załatwia tej sytuacji
    Jeśli nie możesz pomóc podaj mi numer telefonu do osoby decyzyjnej
    Po prostu natychmiast zróbcie przelew zwrotny na konto, aby mogła coś wynająć
    Natychmiast, jest godzina 15. 30, ona nie ma gdzie mieszkać
    od godziny 16
    i nie mamy mozliwości poiżyczenia takiej kwoty od kogokolwiek,
    Oddajcie po prostu pieniądze, o nic innego nie proszę.
    Jeszce raz Cie proszę, nie wysyłaj mi instrukcji i pouczeń. Zrozum naszą sytuację.
    Jeszcze raz powtórzę, moja córka wynajeła miszkanie na airbnb, które było już zarezerwowane, czego właścicielka nie umieściła na stronie. Zostały pobrane pieniądze. Nie moze tam zamieszkać.
    Daniela, jesteś tam?
    Proszę o numer telefonu do osoby decyzyjnej
    Halo, halo
    Halo
    Daniela, jesteś tam?
    Jest godzina 16, moja córka jest na ulicy w Bolonii

    Wybierz, aby otworzyć profil użytkownika dla: Wioleta

    Wioleta
    16:10
    Daniela, rozumiem, że dostałaś od kogoś instrukcję aby nie odpowiadać dalej na naszą konwersację. Ja tylko proszę o zwrot pieniędzy, natychmiast. Tak szybko jak wy oczekujecie przelewu za rezerwację.
    Jest mi bardzo przykro, ze airbnb nie reaguje. Opublikuję naszą konwersację wszędzie gdzie tylko się da. Wiem, że w przypadku tak dużej i świetnie zarabiającej firmy taka informacja może mieć mały odzew, ale może komuś……….
    Proszę raz jeszcze podaj mi numer telefonu do osoby decyzyjnej
    Wiadomość od: Airbnb Support
    Airbnb Support
    16:19
    There is no problem Wioleta, we may arrange a supervisor call, but unfortunatelly my supervisor does not speak in Polish.
    Nie ma problemu, Wioleta, możemy zorganizować rozmowę kierowniczą, ale niestety mój kierownik nie mówi po polsku.

    ——————————-

    There is no problem Wioleta, we may arrange a supervisor call, but unfortunatelly my supervisor does not speak in Polish.

    Wybierz, aby otworzyć profil użytkownika dla: Wioleta

    Wioleta
    16:21
    Niech zadzwoni do córki
    No, mam w takim razie inną propozycję
    Niech napisze do mnie tak jak ty, na moje konto. Przekieruj mnie
    Wiadomość od: Airbnb Support
    Airbnb Support
    16:23
    W jaki sposób mogę Ci pomóc, Wioleta? Wyjaśniliśmy, że nie mam dostępu do konta, które nie jest związane z kontem, w którym prowadzę rozmowę. Wyobrażam sobie, co mówisz, i zdecydowanie czuję, że ten problem wywarł na Ciebie. Dlatego właśnie proszę Twoją córeczkę o jak najszybszy kontakt z obsługą klienta. Dlaczego czekasz na pisanie wiadomości, naprawdę chcę Ci pomóc, postępuj zgodnie z moimi instrukcjami.

    ——————————-

    Please let me know how I can assist you Wioleta? I explained that I can not access an account which is not related with the account I am having a conversation. I can picture what you’re saying and I definitely feel the impact of the issue has caused you. That’s why I am informing you please ask your daughter to contact support from her personal account to solve the issue as soon as possible. Why you are waisting time writing messages, I really would like to help you, please follow my instructions.

    Wybierz, aby otworzyć profil użytkownika dla: Wioleta

    Wioleta
    16:25
    Ale moja córka do Was pisała wielokrotnie ze swojego konta. Uzyskała informację, że otrzyma zwrot pieniedzy w ciągu 5-15 dni. To nie jest rozwiazanie
    Proszę mi wybaczyć jeśli informacje wysyłane ode mnie berzmią jak od histeryczki. Nie jestem nawet zdewnerwowana. Po prostu prosze o zwrot pieniedzy.

    Wybierz, aby otworzyć profil użytkownika dla: Wioleta

    Wioleta
    16:34
    To jest Wasza korespondencja z moją córką.

    Czy Waszym zdaniem to jest załatwienie sprawy?
    Przecież rozmawialiście z nią
    Proszę w jej imieniu o natychmiastowy zwrot pieniedzy na konto
    Zadzwoncie do mojej córki, ona do Was pisała, niczego nie załatwiliście, dlatego piszę jako Matka
    Oddajcie pieniadze na konto, natychmiast, zbliża sie noc
    Nie mamy od kogo pozyczyć
    Czy to rozumiecie?

    Wybierz, aby otworzyć profil użytkownika dla: Wioleta

    Wioleta
    16:46
    Halo
    Proszę o rozwiazanie tej sytuacji. Daniela, napisz do kogoś. Podejmijcie decyzję
    Jest 16.50. Prosze o pomoc
    A nawiasem mówiąc, przecież macie dostęp do konta mojej córki Mart Kolasińskiej skoro z nią pisaliście
    Podaj mi Daniela proszę numer telefonu do kogoś decyzyjnego
    Wiadomość od: Airbnb Support
    Airbnb Support
    17:01
    Wioleta Dzwoniłem do Ciebie 3 razy dzisiaj, nie otrzymaliśmy od Ciebie odpowiedzi. Kiedy możesz do mnie zadzwonić? Nie możemy jednak omawiać żadnej rezerwacji, która nie jest związana z Twoim kontem.

    ——————————-

    Wioleta I called you 3 times today, you did not respond. Please let me know when are you able to give you a call? But we are not able to discuss about any reservation which is not related to your account.

    Wybierz, aby otworzyć profil użytkownika dla: Wioleta

    Wioleta
    17:03
    Na jaki numer telefonu dzwonisz? Nie mam żadnego połączenia od Ciebie
    Wiadomość od: Airbnb Support
    Airbnb Support
    17:04
    Na zarejestrowanym numerze na Airbnb. Czy znasz swój zarejestrowany numer telefonu?

    ——————————-

    On the registered number on Airbnb. Do you know your registered phone nb?

    Wybierz, aby otworzyć profil użytkownika dla: Wioleta

    Wioleta
    17:04
    Żartujecie sobie? Prosze tylko o zwrot pieniedzy. Piszemy do siebie, po co dzwonisz do mnie?
    Wiadomość od: Airbnb Support
    Airbnb Support
    17:05
    No problem, I will not call you.

    Wybierz, aby otworzyć profil użytkownika dla: Wioleta

    Wioleta
    17:05
    Chcę aby nasza rozmowa była udokumentowana w formie obsługi klienta
    Czy skontaktowałaś sie z kimś decyzyjnym?
    Masz wszystkie informacje, ode mnie i korespondencje z miją córką. W czy problem?
    Ja tylko prosze o zwrot pieniedzy , ale nie w terminie 5-15 dni
    Natychmiast, ponieważ moja córka Marta nie ma gdzie spać
    Co innego chcesz mi powiedzieć przez telefon, napisz to, proszę
    Moje dziecko jest na ulicy w Bolonii, czy Wy to rozumiecie? Proszę Was o pomoc.
    o zwrot pieniędzy
    Halo
    Zadzwoń do mnie pod numer telefonu ……………….

    Wybierz, aby otworzyć profil użytkownika dla: Wioleta

    Wioleta
    17:26
    Nie dzwoniłaś do mnie. Nie mam żadnego połączenia od Ciebie.
    Sprawdziłam mój aktualny numer i ten podany na airbnb.
    Nie mam żadnego połaczenia
    Dlatego uważam, że to kłamstwo jest i jakaś kombinacja
    Proszę mi powiedzieć w czym jest problem? Ja ponownie proszę tylko o natychmiastowy przelew.
    Proszę Cie bardzo o kontakt z kimś kto jest decyzyjny
    Czy Wy pracujecie? Dlaczego nikt nie odpowiada?
    Halo

    Wybierz, aby otworzyć profil użytkownika dla: Wioleta

    Wioleta
    17:49
    Halo
    Halo
    Dlaczego nikt nie odpowiada?
    Return to Inbox

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.