Flixbus – czy jest sensowną alternatywą dla innych przewoźników? Wasze opinie

Podróżowanie autokarem po Europie znów staje się modnym i chętnie wybieranym rozwiązaniem przez osoby także w Polsce.

Oferty przewoźników autokarowych z roku na rok coraz bardziej zaskakują swoim poziomem, także pod kątem cen, a rosnąca konkurencja oczywiście sprawia, że poziom usług nieustannie się podnosi. Dzisiaj przyjrzymy się ofercie całkiem nowego gracza na polskim rynku usług transportowych, a więc przewoźnikowi FlixBus, który naprawdę dynamicznie się rozwija.

Oferta przewoźnika – co w niej znajdziemy?

Strona Flixbusa. Źródło: https://www.flixbus.pl

Firma wbrew pozorom jest stosunkowo młoda na rynku, gdyż istnieje od 2013 roku, początkowo świadcząc swoje usługi transportowe jedynie na terenie Niemiec. 5 lat to naprawdę krótki okres czasu, w którym to jednak firmie udało się bardzo wyraźnie rozbudować swoją ofertę. Jak dowiadujemy się z oficjalnych informacji przewoźnika, obsłużył on już 100 milionów klientów w całej Europie, działa w 28 krajach z ponad 1700 destynacjami, a do tego obsługuje prawie ćwierć miliona połączeń każdego dnia.

Co jednak znajdziemy tak naprawdę w ofercie tej firmy? Okazuje się, że bardzo dużo, gdyż FlixBus stara się być elastyczny, dopasowując swoje usługi zarówno do potrzeb osób podróżujących w celach biznesowych, ludzi pracujących czy turystów, którzy zwyczajnie chcą wypoczywać w różnych zakątkach Europy.

Firma chwali się naprawdę dużymi możliwościami, a więc opcją podróżowania chociażby z Polski do praktycznie każdego zakątka Europy. Oczywiście przystanki autobusów znajdują się przede wszystkim w większych miejscowościach świata, ale nie jest to niczym niezwykłym.

Warto zwrócić jednak dużą uwagę na to, jaki komfort podróży oferuje ten właśnie przewoźnik. Jeśli wierzyć informacjom podawanym przez samą firmę, to przewozy realizowane są z wykorzystaniem nowoczesnych, bezpiecznych i bardzo komfortowych autokarów. Na pokładzie można znaleźć między innymi:

  • zupełnie darmowy dostęp do Wi-Fi;
  • gniazdka elektryczne przy fotelach;
  • pełnoprawną toaletę;
  • dostęp do drobnych przekąsek oraz napojów;
  • komfortowe siedzenia z dużą ilością miejsca na nogi.

Przewoźnik dodatkowo chwali się prostotą rezerwacji online, którą w łatwy sposób można anulować bądź przenieść na inny termin. Co więcej, wszyscy pasażerowie otrzymują gwarancję miejsc siedzących.

Promocje

Bezpieczeństwo przede wszystkim

Dużą zaletą tej oferty jest również to, że dość często spotkamy się tam z różnego rodzaju promocjami, które najlepiej sprawdzać po prostu na oficjalnej stronie firmy. Promocje dotyczą przede wszystkim podróży na konkretnych trasach, ale mogą być także związane z chociażby odpowiednio wczesnym rezerwowaniem biletów.

Dodatkowo można tutaj liczyć na specjalną ofertę cenową w przypadku grup zorganizowanych, a za taką przewoźnik uznaje już grupę składającą się z 3 osób, Można więc spotkać się z lepszą ceną podróżując w gronie rodziny czy bliskich znajomych.

Standardowo oczywiście przewoźnik oferuje wiele zniżek dla najmłodszych, a i profesjonalnie podchodzi do osób niepełnosprawnych, których opiekunowie mogą podróżować autokarami zupełnie za darmo.

Ceny przewozów – kilka przykładów

Dobry przewoźnik to podstawa

Zapewne wiele osób mocno zastanawia się teraz nad tym, czy skorzystanie z oferty tego przewoźnika faktycznie jest tak opłacalne, jak reklamuje się firma. Tak duża liczba możliwych połączeń uniemożliwia nam dokładne zaprezentowanie cen, ale wystarczy jedynie kilka przykładów, aby przekonać się, że w wielu przypadkach można podróżować po Europie za symboliczne pieniądze. I tak, chociażby:

  • przejazd z Wrocławia do Budapesztu może kosztować już 59 zł;
  • podróż z Krakowa do Lwowa to nawet jedynie 59 zł;
  • jeszcze mniej zapłacimy za podróż z Wrocławia do Pragi, gdyż jedynie 39 zł;
  • firma oferuje także przewozy krajowe i tak, na przykład z Wrocławia do Warszawy pojedziemy nawet za 12 zł.

Oczywiście to tylko kilka prostych przykładów i tak naprawdę, aby dokładnie poznać wszystkie ceny, najlepiej zajrzeć na samą stronę firmy. Dostępna jest tam prosta w obsłudze wyszukiwarka, z której pomocą można łatwo i szybko znaleźć interesujące nas połączenie.

Czy warto skorzystać z oferty?

Trudno jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie, czy korzystanie z usług przewoźnika autokarowego faktycznie jest opłacalne. Naszym zdaniem jednak może być to ciekawa alternatywa, kiedy chcemy podróżować w celach turystycznych albo często odwiedzamy rodzinę lub bliskich mieszkających w różnych zakątkach Europy.

Flixbus – TYLKO dzisiaj 27.11.20 – oferta promocyjna. Kliknij

Oferta jest naprawdę atrakcyjna przede wszystkim wtedy, gdy z dużym wyprzedzeniem planujemy swoje podróże po Europie. Przewoźnik oferuje bowiem bilety nawet od 5 zł za osobę, oczywiście zależnie od długości podróży oraz miejsc, z których ruszamy oraz do których jedziemy.

Z całą pewnością jednak, jeśli często podróżujemy autokarami, nie tylko po Europie, ale i po Polsce, to po prostu warto porównywać ofertę. Prosta wyszukiwarka połączeń na stronie internetowej sprawia, że znalezienie pasującego połączenia i sprawdzenie ceny zabiera naprawdę niewiele czasu.

Gdzie kupić bilety?

Pozostaje nam oczywiście jeszcze kwestia zakupu samych biletów. Choć możemy je kupować bezpośrednio u kierowcy, czyli na przystanku, to raczej nie polecamy tego rozwiązania. Miejsca w autokarach są przede wszystkim rezerwowane i istnieje spora szansa na to, że zwyczajnie nie uda nam się dostać do konkretnego pojazdu.

O wiele lepiej jest zajrzeć na stronę flixbus.pl i tam dokonać rezerwacji. Za bilety można wygodnie płacić online, łatwo je rezerwując i w razie potrzeby bez problemu odwołując rezerwację bądź zmieniając jej termin.

[Głosów: 99   Average: 2.2/5]

Flixbus - opinie z forum:

  1. o tym przewoźniku sporo słyszałam wtedy, gdy jeszcze nie świadczył swoich usług w Polsce. Ponoć są nieźli, ale może są tutaj jakieś osoby, które mogą zdać relację z własnych podróży 😉 Dajcie znać czy nie ma problemów z rezerwacjami i żadnych ukrytych opłat.

    Odpowiedz
    • Na tej stronie napisano, że łatwo można zmienić lub anulować rezerwację. Musiałam anulować rezerwację na trasie Kraków-Brno i z powrotem, w sumie 105 zł, można to zrobić wypełniając formularz online, po dwóch tygodniach miałam dostać zwrot na konto, nic nie przyszło, po interwencji telefonicznej dostałam maila z cytatem z regulaminu, że na trasach międzynarodowych ‚wypłata gotówki jest niemozliwa’ dostałam voucher i moge tylko dalej korzystać z usług Flixbusa. Pamiętajcie o tym robiąc rezerwację.

      Odpowiedz
      • Odwołano mi rezerwację na przejazd po Polsce. Zgodnie z regulaminem w takiej sytuacji zwrot środków powinien nastąpić natychmiastowo czyli! Dzień, tydzień, miesiąc,a może rok?

        Odpowiedz
  2. Flixbus – TYLKO dzisiaj 27.11.20 ceny promocyjne. Kliknij

  3. czy te wszystkie wygody w pojazdach to są w cenie biletu czy to jakieś opcje, za które się dopłaca osobno?

    Odpowiedz
    • Warunki w autobusie w porzadku ale organizacja podrozy to skandal! Prosze o sprawne rozmieszczenie pasazerow bo mielismy razem z chlopakiem razem miejsca obok siebie nagle przyszlo malzenstwo ze to ich miejsce bo okazalo sie ze to nie zielona strefa przeciez to tragedia jaka zielona strefa?! Zajete juz byly te strefy. Znalezlismy miejsca ale osobno niektorzy ludzie sie podsmiewali skandal,a zona mezowi kazala przybic pateczke !!!chlopak zapytal czy ta pani w rudych wlosach sie przesiadzie ale nie zgodzila sie ja sie rozplakalam,chlopak zapytal sie tego kolo mnie czy sie przesiadzie i przesiadl sie ,dzieki wielkie obu panom.z chlopakiem mieszkamy w innych miastach dzis sie rozstajemy on jedzie do swojego miasta a ja do swojego stad razem chcielismy spedzic ostatnie godziny,kilka godzin osobno no way w takim wypadku.

      Odpowiedz
  4. Taaa… W Polskim Busie te oferty za grosze były do złapania, we Flixbusie są tylko teoretyczne. Próbowałam, nie udało się, a w PB wielokrotnie. Poza tym na polskich drogach jeżdżą wysłużone na zachodzie wozy, nieprzyjemnie. Może się zmieni, może to na początku, ale na takie promocje jak w Polskim Busie nie ma co liczyć. Ostatnio szukałam przejazdu z Berlina lotnisko i okazało się, że autobus kolei niemieckich jest tańszy niż Flixbus, też jedzie przez Wrocław do Krakowa. Pół roku temu jednak wracałam z Florencji Flixbusem, był niedrogi, poza tym dość porządny.

    Odpowiedz
  5. Skandal! Autobus opóźniony 6h. Ludzie pracujący dla firmy traktują klientów jak śmieci. Przez tyle godzin nawet nie zagwarantowali nam Państwo kubka wody. Szkoda czasu na przejazdy z Pańska firma. Płacz dzieci, ślęczenie na krawężnikach, oczekiwanie w szczerym polu na kolejnego kierowcę- nie polecam 🙂

    Odpowiedz
  6. Witam
    Stanowczo odradzam tego przewoźnika autobusowego.Zostałam oszukana przez kierowcę,który nie chciał wpuścić mnie na pokład autobusu.Po czym bezpośrednio spytał się dyskretnie ile mam pieniędzy w portfelu.Powiedziałam,że mam tylko 30 Euro w gotówce.Następnie powiedział bezpośrednio,że jest to za mało i mam się udać do bankomatu.Razem z przyjaciółką nie miałyśmy wyjścia i musiałyśmy mu dać te pieniążki.Następnie po powrocie do Polski napisałyśmy do Flix busa,która nam odpisał ,że kierowca zrobił dobrze biorąc od nas” łapówkę”.

    Odpowiedz
  7. Ja korzystalam we Wloszech. No coz, stan autokaru ok choc siedzenia troche stare. Kierowca probowal nadrobic spoznienie nadmierna predkoscia. Poza tym kierowca powiedzial ze jest zakaz uzywania wc do innych czynnosci niz oddanie moczu. Generalne wrazenie z podrozy takie sobie. Chyba wole juz pociag.

    Odpowiedz
  8. Jestem czestym pasażerem Flixbusa. Nie rozumiem dlaczego choć kierowcy wiedzą że nie ma internetu we Flixbusie to na każdym przystanku informują podroznych o możliwości korzystania z wi fi.
    Co ciekawe, podczas mojej podróży 1.04.2019, ( Berlin-Rzeszow )internet był przez chwilę, dokładnie wtedy gdy kierowca podszedł do skrzynki z ruterem i coś tam przekręcił. Potem internet znowu znikł.
    Oszczędności na internecie?
    Dalej, toaleta aż prosi się o sprzątanie!

    Odpowiedz
  9. Mam bardzo wielkie zastrzeżenia do tego w jaki sposób są opisane bilety. Ja rozumiem że jesteśmy w UE ,ale ja jestem w Polsce i w takim języku powinny być bilety. Owszem dodatkowo dla innych nacji po angielsku, ale żeby o przesiadce z autobusu na pociąg informować po angielsku to już kpina. Nie muszę znać akurat tego języka. Opis w innym języku spowodował ze wymieniony na bilecie pociąg odjechał a my biegalusmy tobołami z przystanku autobusów na peron i nie wsiedliśmy do pociągu bo odjechał. Musieliśmy w Ostrowie kupić nowe bilety żeby się dostać do Pragi. Ponad 1650 wydanej dodatkowej kasy. Masakra

    Odpowiedz
  10. Nie polecam! Kierowcy na których dzisiaj trafiłem są bezczelni, spytałem o stoliki na które miałem rezerwację z dziewczyną a kierowcy bezczelnie patrząc w moją stronę śmiejąc się do mnie powiedzieli że zniknęły i że na pokładzie nie ma żadntch stolików. Ale se myślę dobra okej nie ma stolików to chociaż pójdziemy w miejsca w które miałem rezerwację a tu co? Okazuje się że miejsca nie mają rezerwacji! Zawiodłem się na flixbusie i stanowczwo NIE POLECAM! Nie mówię że każdy kierowca w tej firmie taki jest ale co do rezerwacji to nie zamawiajcie stolików bo nie będziecie wiedzieli czy Wasz autobus takie stoliki w ogóle posiada. Pozdrawiam pasażer z Katowic

    Odpowiedz
  11. Nie narzekajcie. Autobusy czyste, wifi dostępne bez problemu, gniazdka do ładowania, toalety czynne, czyste i można korzystać. Punktualność i pełna kulturka.

    Odpowiedz
  12. Jeśli już koniecznie musicie jechać z flixbusem, nie rozstawajcie się z bagażem. Zwłaszcza na liniach nocnych czy międzynarodowych. Jeśli zginie ( a zdarza się to częściej niż myślicie ) to kierowca was zlekceważy i odjedzie, będziecie musieli korzystać z automatycznych powiadomień i otrzymacie odpowiedzi typu kopiuj-wklej. Jeśli będziecie wystarczające uparci, może na koniec wam zaproponują jakieś grosze, ale to mało prawdopodobne. fb: flixbus never again

    Odpowiedz
  13. Kierowca postanowił zrobić 16 minutową przerwę na toaletę ( która znajduje się w autokarze). Pasażerowie zrobili sobie zakupy. Kierowca opóźnił przyjazd autobusu do Katowic – nie zdążyłam na przesiadkę. To nie autokar z wczasowiczami, tylko z pasażerami ,którzy muszą zdążyć na kolejne połączenia autobusów i pociągów.

    Odpowiedz
  14. Uwazajcie na flixbus gdzie siadacie czy napewno na swoim miejscu!

    Odpowiedz
  15. Podróż tania, ale kierowca nieprzyjemny.
    Drzwi do wc nieotwieralne, blokują się, trzeba użyć dużej siły, kilka razy próbowałam – gdy zapytałam kierowcy czy toaleta otwarta, to lekceważąco, z tonem jakbym zawracała mu głowę – odpowiedział, że trzeba mocniej pociągnąć.
    Próbowałam jeszcze z dwa razy i się udało ale przydałoby się, żeby ktoś poprawił drzwi do toalety, po drugie prawie nie leci woda z umywalki, w związku z czym nie można domyć namydlonych rąk.
    Radzę firmie zadbać o te szczegóły, bo podróż to nie tylko wejście i wyjście z autokaru.

    Odpowiedz
  16. Nie polecam!
    Moj chłopak jechał z Wrocławia do Katowic i musiał wysiąść w Oławie bo terminal im nie działał.
    Chciał zapłacić gotówką ale nie przyjęli?!?
    Do zdarzenia doszło dn.26.05.19
    Autobus 1361 linia Berlin-Katowice

    Odpowiedz
  17. Dzisiaj miałam przykra sprawę. Autobus, który miał odjechać z Berlina do Wrocławia o 12.00 nie pojawił się a przewoźnik wogole nie dał pasażerom żadnej informacji na który autobus przebukowal bilety. Potrzebna była interwencja samych pasażerów. WIELKA ŻENADA

    Odpowiedz
  18. 11.06.2019r planowy odjazd autobusu 09:40 – Sosnowiec-Kraków – przypomniano mi w tym dniu,że mam być 15 minut wcześniej i byłem a o 09:50 pojechałem innym przewoźnikiem za kolejną opłatą bo oczywiście autobus tej firmy się nie pojawił i do dzisiaj nie wiem czy przyjechał bo nikt na moje zapytanie z dnia 11.06.19 nie odpowiedział

    Odpowiedz
  19. Jestem zdziwiona, że kupując bilet na przejazd nie mam możliwości samodzielnego wyboru miejsca tyko Flixbus wie lepiej gdzie pasażer ma siedzieć. Skoro flixbus ma zamiar rezerwować miejsce, to pasażer chyba sam winien decydować o wyborze, gdyż to on płaci za to miejsce. Wczoraj wracałam z Warszawy i flixbus miejsce na ostatnim siedzeniu, z czego bardzo byłam nie zadowolona. Czy tak powinno być aby filxbud wyznaczał miejsce?
    Mam nadzieje że Flixbus weźmie to po uwagę i skoro już chce rezerwacji to niech pasażer sam decyduje o swoim miejsce.
    Nawiasem mówiąc opcja zielonej strefy była wygodniejsza.
    Pasażerka

    Odpowiedz
    • to po co płacisz za dodatkowe miejsce skoro nie podoba ci się że ktos za ciebie i tak decyduje …

      Odpowiedz
  20. Dlaczego kierowca nie pomaga przy bagażu powinna jedna osoba być od biletów druga dopilnować łuków bagazowych

    Odpowiedz
    • Kierowca to nie tragarz, też ma kręgosłup, teraz proszę wyobrazić sobie ponad 100 bagaży dziennie kierowca miałby przerzucać? Nikt zdrowia mu nie zwróci. Owszem kierowca wskaże miejsce gdzie schować bagaż i powinien obserwować luki bagażowe.

      Odpowiedz
  21. Punktualność. Autobus juz w Rzeszowa wyjechał z połgodzinym opóźnieniem.
    Jak to możliwe żeby już od początku trasy łapać takie opóźnienie! I wydaje się że spóźnienie pół godziny już w Rzeszowie, jest standardem, inne osoby podróżujące Flixbusem na tej trasie ( Przemyśl – Berlin ) zauważyły to samo.
    Druga kwestia to toaleta, po prostu śmierdziała z braku wody do spłukiwania, i to również wydaje się być standardem we Flixbusie.
    Dalej, internet bardzo słaby, załadowanie jakiejkolwiek strony prawie niemożliwe, a nawet jeśli się udało to połączenie zaraz się zrywało.

    Odpowiedz
  22. Odradzam przewoźnika , autobus odjechał przed czasem kierowca na próbę zatrzymania na przystanku nie zareagował , biuro obsługi jako rozwiązanie problemu zaproponowało kupno biletu na następny kurs. Żenada ! Odradzam

    Odpowiedz
  23. Pomijając, że krakowski dworzec autobusowo-kolejowy jest szczytem chaosu i bezinformacji, tamtejszy flixbus okazał się nędzą poniżej wszelkich standardów. Dnia 27 września 2019 r. około południa przyjechałem do pośredniego Krakowa z Krynicy Zdrój. W dworcowej kasie dowiedziałem się, że z powodu braku wolnych miejsc najbliższy dostępny autobus relacji Kraków – Wrocław jest o godzinie 14:45 w cenie 60 zł. Kupiłem bilet rezerwację (połączenie autobusowe 1362 – odjazd Kraków dworzec 14:45, przyjazd Wrocław dworzec autobusowy 18:00), mocno jednak zdziwiony pobraniem z karty kwoty w wysokości 65 zł. Z otrzymanych trzech wydruków dowiedziałem się: „Bilety i faktury dla Twojej rezerwacji” zapłacono już przez gotówka razem 59,99 zł., „paragon fiskalny” opłata za wystawienie biletu 5,00 zł., „kopia dla klienta” sprzedaż kwota 65,00 zł. Rachunek nie zgadzał mi się ani logicznie, ani matematycznie, ale machnąłem ręką, nie przeczuwając jak flixbus będzie wywiązywał się z zawartej ze mną umowy, i że papier za 5 zł. (nigdy i nigdzie nie spotkałem się kupując bilet z dodatkową opłatą za jego wystawienie) to stek nieprawdziwych danych.
    Po jakimś czasie cierpliwego oczekiwania przez zgiełk czyniony przez autobusy i podróżnych przebiła się informacja z megafonu, że mój autobus jest opóźniony. Poszedłem więc do informacji zapytać, czy mogę zwrócić bilet (bo zdążę jeszcze na pociąg). Oczywiście mogę, ale będzie mi potrącone 10 zł… Uznałem, że dość mnie już naciągnięto i zdecydowałem doczekać.
    Autobus odjechał dokładnie o godz. 15:07. Na trasie na szczęście nie było korków wypadkowych czy innych, ale nie wiedzieć dlaczego na dworzec autobusowy we Wrocławiu dojechałem o godz. 18:47. To ponad ¼ przewidzianego czasu, którego kalkulacja musi przecież opierać się na realnych przesłankach!
    Konkluzja może być tylko jedna: łagodnie rzecz ujmując oszustwo i naciąganie.

    Odpowiedz
  24. Witam. Mam pytanie może ktoś się orientuje w temacie. Otóż niedawno moja mama wracała flixbusem i wystawiono jej bilet za bagaż. Chcieliśmy uregulować należność ale nigdzie nie ma numeru konta bankowego na które można wpłacić. Po zeskanowaniu kodu z biletu pojawiają się tylko dane i że oplacone gotówką choć mama nie zapłaciła dla kierowcy bo nie miała karty a gotówki nie przyjął. Dodam że dzwoniliśmy na numer firmy ale tam pani powiedziała że nie powinno być problemów. Nie wiem czy w to wieżyc i gdzie szukać pomocy.

    Odpowiedz
  25. Podróżowaliśmy autokarem Państwa
    firmy tuż przed świetami Bozego Narodzenia i to co działo sie z bagażami
    wola o pomstę !!! Kierowcy
    przyglądający sie biernie jak starzy ludzie nie mogą
    wydostać z o gromu bagaży
    swoich walizek , jest to urągające i nie przynosi chluby Waszej firmie.

    Odpowiedz
  26. Bus Partnerzy FlixBus nie dezynfekują autobusów więc prawdopodobieństwo zakażenia COVID-19 jest ogromne a do tego FlixBus prowadzi rezerwację miejsc, bo trzeba zarobić choć 7zł od miejsca a ludzie kichają , kaszlą etc. i nikogo to nie interesuje. Znowu tylko kasa! Po cóż dyskusje w tv, po cóż nakazy i kierowcy nic nie mają do powiedzenia. Pracować dla niemca (celowa pisownia)!!!!

    Odpowiedz
  27. Dlaczego tak trudno odzyskać od Państwa pieniądze za odwołane przez Państwa przejazdy ?

    Odpowiedz
  28. Informuję, że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Pieniądze zostały zwrócone w formie kuponu rabatowego na kolejne zakupy na naszej stronie (o wartości 115% ceny zakupionego towaru). Kupon jest ważny przez 90 dni i można go użyć jako płatność dowolnego produktu do jego wartości, lub jako zniżkę na droższy produkt. Aby go wykorzystać, wystarczy wkleić jego kod w rubryce „Kody rabatowe” w Koszyku. Można również odrzucić kupon po zalogowaniu się na swoje konto w sekcji Kupony. Jeżeli kupon zostanie odrzucony prosimy wpisać poprawny numer konta bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot. W miejsce IBAN prosimy wpisać „PL“ a następnie 26-cyfrowy nr konta. Następnie w ciągu 14 dni pieniądze zostaną zwrócone na podane konto bankowe. Najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności.

    Odpowiedz
  29. Dzień dobry,
    Chciałabym poinformować o tragicznej obsłudze. Jechałam n456 z Krakowa do Ostravy. W Katowicach dosiadło się dwóch nowych kierowców. Jeden otyły wysoki w ciemnych włosach kierowca był oburzony, że zajełysmy miejsca zaraz za kierowcą (zmieniłysmy miejsce ze względu na dwójkę kaszlących dzieci siedzącymi zaraz za nami). Kierowca,który prowadził autobus z Krakowa do Katowic obiecał nam że znajdzie nam inne miejsca. Kierowca wysoki czarny po prostu nas z tych miejsc wygonił nie pytając o nic. Był zdenerwowany dlaczego te miejsca są zajęte. Przesiadlysmy się na miejsca zarezerwowane a dokładnie 3 rzad. Kierowca wysoki otyły chodząc po autobusie opierał się o koleżankę która siedziała od strony przejscia. Zwróciłam uwagę kierowcy żeby nie opierał się o kolezanke. Kierowca jeszcze bardziej się oburzył i zaczął mnie szantażować i grozić że wysadzi mnie na granicy i że będzie mnie pilnował cala noc z tą maska. Kierowca zagroził mi że nic mu nie mogę zrobić a on może mi zrobić wszystko.
    Jestem rozczarowana i takie zachowanie jest niedopuszczalne. Zrobię wszystko żeby ta historia trafiła w każde miejsce gdzie tylko można udostępnić opinie.

    Nie pozdrawiam

    Odpowiedz
  30. Wracałem flixbusem Wrocław-Poznań. Odjazd opóźniony o 45 minut. Brak jakiejkolwiek informacji (wg. informacji na stronie Flixbus, pasażer jest informowany o opóźnieniach sms-em). Żadnego telefonu do kontaktu aby dowiedzieć się czy bus w ogóle przyjedzie. Dla podróżujących mogliby wprowadzić na wejściu bluzy, szaliki, czapki i zapobiegawczo witaminę C. Co z tego, że toalety wyłączone bo Covid, skoro pasażerowie po kilkugodzinnej podróży flixbusem się przeziębią, ponieważ przy ponad 30 stopniach na zew. w busie jest zimno jak w chłodni. Dodatkowo w busie wszystkie kontakty nie działają, więc nie można nawet podłączyć do ładowania telefonu.

    Odpowiedz
  31. Jechaliśmy Flixbusem z mężem w obie strony na trasie Warszawa-Łódź (30.08 i 01.09). Za każdym razem spotkaliśmy się z niemiłym i upokarzającym zachowaniem Waszych kierowców.
    To jest nie do przyjęcia: 1) za pierwszym razem, kiedy weszłam do autobusu w czasie ulewnego deszczu i skierowałam się w kierunku wolnych miejsc (miałam zakrytą głowę kapturem i nie zauważyłam kierowcy siedzącego z boku) usłyszałam za sobą wrzask kierowcy: „Gdzie pani lezie!?” Nie było to przyjemne uczucie i nieomal serce stanęło mi w gardle. Nie jestem przyzwyczajona do takiego traktowania pasażerów. Mieszkam w kraju, gdzie pasażerów traktuje się z szacunkiem, a nie w stylu gestapo.
    2) Dziś w drodze powrotnej po zapytaniu się młodego kierowcy, którędy należy wejść do autobusu, wsiadłam minutę przed moim mężem, po czym usłyszałam wrzask młodego kierowcy, krzyczącego przy ludziach na mojego męża, że „Nie wchodzi się bez biletu do autobusu!”.
    Nie życzymy sobie takiego traktowania i uważamy, że należy się nam szacunek, nie tylko ze względu na wiek, ale na sam fakt bycia pasażerem. Nie zrobiliśmy nic złego i należą nam się przeprosiny.

    Odpowiedz
  32. UWAGA UWAGA we flixbusie nie ma darmowego internetu, jest tylko 150 MB ktore zuzywa sie w 5 sekund DNO

    Odpowiedz
  33. Witam, W dniu 09/09 mielismy z mezem dostac sie do Gdanska na lotnisko z Grudziadza I w tym celu w lipcu zarezerwowakismy FlixBusa, ktory mial sie pojawic o 8:05 z Grudziadza. Dzien wczesniej dostalam maila, ze mamy sie stawic 15minut przed planowanym odjazdem. Czekalismy godzine I niestety bus nie przyjechal. Probowalismy sie dodzwonic ale bez skutku. Moglismy jedynie wypelnic formularz online I czekac 7dni na odpowiedz. Na szczescie byl pociag do Gdanska I skorzystalismy z alternatywnego transportu. W pociagu wkoncu dostalam sie na czat, gdzie dowiedzialam sie , ze kurs byl anulowany i nie umial nam wytlumaczyc dlaczego nie zostalismy poinformowani. Nigdy wiecej Nie zaryzykuje podrozowania FlixBusem. Zenada

    Odpowiedz
  34. Toaleta nie zatankowana wodą, brak możliwości spuszczenia wody, co tam się działo po przeszło 20stu godzinach jazdy z Francji to tylko możecie się Państwo domyślać. Kierowcy polscy, autokar polski, wstyd dla Polski za granicą. Do tego nie można umyć rąk, ani wody ani mydła, higiena w czasach pandemii. Pasażerom nie można też skorzystać z toalety na stacji benzynowej, mimo że kierowcy korzystali. Nie byliśmy informowani ile trwa postój, i czy w ogóle można, na postoju drzwi zamknięte. Na jednym postoju zostaliśmy poinformowani, że nie ma przerwy po czym staliśmy 15 minut. Komunikacja tragiczna, pamiętam że ktoś się o coś zapytał kierowcy to został zrugany. Ciasno. Część gniazdek usb nie ładuje telefonów, gniazdko elektryczne nie ładuje laptopa (za niskie natężenie prądu?). Odradzam wszystkim znajomym. Żeby nie było że jestem hejterem mam na dowód zdjęcie toalety

    Odpowiedz
  35. Nie polecam FlixBusa
    Stosunkowo często podróżuje FlixBusem i z przykrością stwierdzam, że z nie najlepszym doświadczeniem. Nie punktualność to rzecz do której Przewoźnik mnie przyzwyczaił i ten element podróży już mnie nie dziwi… ale w dniu dzisiejszym to już Panowie Kierowcy przeszli samych siebie. Autobus linia Warszawa-Paryż godz. 14.00 podstawiony zaledwie 10 min. przed odjazdem a potem pośpiech, krzyki na pasażerów aby zachować dystans, zamykanie drzwi, wstrzymywanie odprawy, a jeden z kierowców (niski, niesympatyczny blondyn) zachowuje się jakby był pilotem boeninga, a nie autobusu! Krzyki na peronie, zachować dystans! a w autobusie wszystkie miejsca zajęte i nikt już nie mówi o dystansie. Nigdy do tej pory nie spotkałam tak niekulturalnego kierowcy. Masz zły dzień nie wsiadaj za kierownicę… Z takim nerwowym i nie kulturalnym człowiekiem trudno czuć się bezpiecznie, a podróż jeszcze przed jej rozpoczęciem trudno uznać za przyjemną. Ostatnio podróżowałam linią Hoper i teraz już mam pewność, że kolejna podróż z tym Przewoźnikiem. A to co dzieje się we FlixBusie to od kilku miesięcy dramat. A propos reklamacji też mija się to z celem bo zwyczajnie na nie nie odpowiadają. Fb strona Flixa też tylko same frazesy i komunały. Żadnego wsparcia, żadnego zrozumienia, proszę składać reklamację, wypełnić ankietę etc. Z nutą żalu wspominam podróże Polskim Busem, to była klasa. We Flixie wszystko szło słabo od początku… Brak obsługi bagażowej, punktualność, a jeszcze krzyczący kierowcy. To niewątpliwie mój ostatni raz z Flix Busem.

    Odpowiedz
  36. NIEZADOWOLONY PASAŻER
    Autobus spóźnił się pół godziny. Następnie kierowcy umyślnie zaparkowali na końcu ulicy (powinni na początku, przy przystanku), żebyśmy musieli do nich maszerować w środku nocy. Jazda była katorżnicza. Kierowcy krzyczeli, podrywali w wulgarny sposób pasażerkę i częstokroć powtarzali, że: „W dupie mamy pasażerów!”. Polski Bus oferował wspaniałe usługi w porównaniu do tego chłamu. Niemieckie firmy takie są.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz